onsdag

inte min dag idag heller.. Den började bra, jag va skit glad för att vi började halv 11. Jag tog moppen åkte och mötte upp robin, men jag kom inte längre än till vallentuna centrum, där stannade en civil polis mig vid röljusen, och tillslut tog min moppe -.- suck, ingen moppe nu, kommer få böter och kanske mer, BAJS! Dom tog robins moppe också, men den va inte trimmad så han får tillbaka den imorgon, lyckounge säger jag bara. Medans jag inte kommer få köra min moppe förens nästa år!!! DAMP. Fast det är ändå så typiskt mig, jag är ju en otursfågel trotts allt, först infektion efter operationen, ramla med moppen och fick hjärnskakning, och nu moppen på mindre än en månad, lyckat liksom! Haha menmen, som alla säger, så jävla typiskt mig.

Efter skolan kom Anton, John och Gustav till min skola och hämtade mig, vi åkte till hägernäs donken och skulle äta, men då funka inte mitt kort[typiskt mig igen] men snälla Gustav låna ut 20 spänn till mig så jag fick en stor pommfritt iaf ;D När vi va på donken, så kom Martin, Danne och 2 andra randoms, då fick jag mer mat, maha!
Jag, Martin, Danne och dom andra 2 åkte till cykel kraft för att Martin skulle köpa nån broms sak x) fattar ingenting av moppar. Men sak samma, efter cykel kraft åkte vi hem till Danne och fixa dom där broms sakerna. Sen va vi där i typ 3 timmar, sen fick jag skjuts av Martin hem, för han skulle till sku. yees låda. finns inte så mycket mer att säga.
skriver sen
xoxo Sarah Davis

John är så grymt fräsch (
de är min halsduk så alla vet)


världens snyggaste moppe dåra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0