ondag

BROTTOM! så skriver ett kort inlägg..
jag och Jessica skulle gå upp klockan 6, men det misslyckades och vi gick upp klockan 8, vi "missade" bussen, så vi gick till tåget, när vi kom till tibble skulle vi ta 604, men vi gick till täby centrum ist och köpte en chai latte, sen väntade vi tills klockan var 10, då gick jag och köpte en halsduk. Vi tog bussen halv 11 från täby centrum..
Efter skolan åkte jag och Jessica till henne och sen kom micheal men som vanligt så har jag träning varje dag, så jag var tvungen att åka efter 5 min.
Hinner inte skriva mer måste hitta kläder jag ska ha på mig
xoxo Sarah Davis

när man har tråkigt på matten måste man roa sig på nått sätt


ibland är man bara för snygg


Vi åt pannkakor till frukost, så jevla gott!


Den nya halsduken


Alexandra and me i våran coola skola


ibland är pappa snäll trots allt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0