MITT SKOLFOTO BLEV SÄMST!

tjenis penis. Kom nyss hem från skolan, och jag är så jävla irriterad! på en människa som bor i samma hur som jag, hans namn börjar på K och hans smeknamn börjar på P.. tror nog alla kan lista ut vem. PAPPA! tänker inte gå in på varför.
Jag ska snart dra till träningen. Ska bli skönt faktiskt.
Jag har läxa i Biologi, matte och svenska till imorgon.. -.- så jag måste nog börja plugga lite nu faktiskt.
skriver efter träningen, puss på er
xoxo Sarah Davis

Ist för att plugga snurrar bianca runt på bordet x)


Gustav och Anton, är hemliga b*gar?:O


Kommentarer
Postat av: helena

Sarah du blev jättebra på klassfotot!

2009-09-24 @ 18:39:02
URL: http://markelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0