måndag

idag var de måndag.. Trodde det skulle bli en seg dag, men den va ganska så nice faktiskt. Vi hade totalt 2 lektioner tror jag. 1 lektion hade vi nån fråge psykologi sak, och sen hade vi ingen bild så vi slutade 2 timmar tidigare! Så jag åkte till täby centrum och köpte skor, ett skärp och ett par örhängen med fanny och jessica.. Blev riktigt nöjd faktiskt. Det är sällan jag blir nöjd när det gäller skor. Men jag längtar verkligen tills jag kan börja använda dom här!
när jag kom hem, så va min älskade vovve bonnie hemma :( hon opererades idag, min nutte älskling! hon har tratt och har stygn i ögat.. tycker så synd om henne..
jag har en fråga.. när kan man börja använda höga stövlar med klack egentligen?
jag ska snart till martin tror jag
skriver sen xoxo Sarah Davis

Här är min älskling med tratt :(


nya skärpet


de nya örhängena


de nya skorna


Kommentarer
Postat av: nora

var är skorna ifrån ? :)

2009-09-15 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0