fredag

tjääna! jag hann aldrig skriva igår när jag kom hem för jag sov hos jessica och vi va typ aldrig hemma så jag hann inte, och när vi kom hem så va jag tvungen att göra läxan -.-
men i alla fall, idag var det ju då skola och gissa vad, vår rektor kom och sa att 10 från spanska gruppen ska få åka till barcelona och få bo hos spanska familjer, alltså de som vi träffade när alla 8or var i barcelona innan sommarlovet. Och 10 från spanien ska komma till sverige och bo hos oss! NICE ELLER VAD!? Åh vad jag längtar!
ikväll ska jag vara med jessica och en massa andra, om man säger såhär, vi har allt man behöver för en lyckad kväll ;D jessicas dans slutar 8 så de är lite segt men jag ska äta och duscha och så, så tiden kommer säkert gå ganska fort.
men nu ska jag duscha, puss på er :D
xoxo Sarah Davis



jag tappa skol lusten helt totalt




vem passa bäst i den glittriga kepsen?;D
HAHA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0