ay papi ;)

HOLA allihopa!
Jag hämta nyss ut mitt ID kort, och fyfasiken vad ful bilden blev! HAHA säger jag bara, pinsamt att visa upp de i butikerna -.-
Vi hade orientering på ensta i 2 timmar idag som jag sa i förra inlägget. Det gick fan bra ju :O jag och jessica gick med 2 8or som va grymma på orientering, så det gick nog bra pga av dom, för Jessica va inte så aktiv om man säger så x)
Jag måste måste faktiskt plugga nu (onormalt) not. ska skriva en berättelse om siffror, bara de där fattar man ju ingenting av, så vi får se hur det går.
Jag har dans 7 till 11 idag, så jag skriver kanske lite senare
xoxo Sarah Davis

HAHA kolla hur Helena och Lovisa lagt upp böckerna ;D




syns det att hon älskar orientering?




8orna


Jag dog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0