ännu en måndag

Jag åkte moppe till skolan idag! :o Alexandras, jag skämde ut mig lite om man säger så.. men det tänker jag inte gå in på ;) Efter skolan åkte jag och Alexandra till tennisen (i vallentuna) hon skulle prov spela där. Och hon ska börja det, det är bestämt, AS NICE! Efter hennes tennis åkte jag, Martin och Alexandra hem till mig och var där en stund. Nu har alla gått och jag måste plugga -.- fysik och August Strindberg.. förvånande? tror nog inte de.
jaja, ska försöka börja med skit plugget nu, hörs sen
xoxo Sarah Davis

Alexandras tennis väska var jag tvungen att ha på ryggen, hela väggen till vallentuna -.-


Sarah <3 cykla
[
på farfars cykel som han hade när han var typ 18]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0