090915

yeah.. idag kommer min älskling hem :D woho, han har vart borta i en vecka.. men jag får inte träffa han förens imorn, så de suger. Men jag har klarat mig i en vecka så de klart jag klarar mig en dag till. Men fan inte längre ;D
Jag ska till skolan imorgon, lite segt med ska ändå bli ganska kul iaf. Wierd va? att jag säger att det ska bli kul i skolan, trodde aldrig att jag skulle säga det x) haha.
jag är inte glada Sarah längre. i dont know why.. menmen.
jag blir säkert glad när jag träffar min M.

Jag kom nyss hem från Jennie. Det var länge sen jag var med henne själv. Så det var mysigt. Vi satt mest och pratade och åt ostbågar. Ostbågar var också riktigt länge sen jag åt! Det har mest varit cheeze ballz. Så det var en liten förändring det också.
Nu ska jag gå ner och göra en god smothie, skriver sen :D
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0