you´re not sorry


Jag känner mig helt deppad. Det finns egentligen ingen anledning. försår bara inte varför vissa saker är som dom är. Det finns så många människor jag saknar. Personer som jag delade väldigt mkt med, de som var en en del av mig, de som alltid fanns där för mig, och det jag berättade allt för. Det finns en person som jag inte tänker berätta om, men jag ska vara ärlig jag saknar faktiskt dig. Och en tjej som jag var jätte tajt med förra sommaren, vi åkte till båstad och åland den sommaren. vi var alltid med varande. Vi kopplades alltid med varandra. men nu för tiden säger vi inte ens hej till varandra. Vi hatar rent ut sagt varandra och varför ska det vara så? En man kallade sin bästavän kan så fort förändras till ens fiende. Det är sjukt, hur det kan hända så snabbt. Men jag antar att det inte finns så mycket att göra åt saken.
Men det finns också dom som jag fortfarande har vid min sida, som jag värderar högst här på jorden, dom jag alltid kan prata med om nånting är fel, Dom personerna är Jessica, Alexandra, Martin, Bianca, Linnea, Maria och Anton. Tack för allting ni hjälpt mig med. Speciellt alexandra.. vi pratade ganska länge här om dagen om inprincip allt. Du fattar inte hur mycket det hjälpte och hur mycket det fick mig att tänka. Du kommer alltid med bra råd och du får mig alltid att må bra. Jag vet inte vart jag skulle stå utan att ha haft dig vid min sida faktiskt Alexandra.
Det är så mycket just nu. Skolan tar kål på mig, och allting annat runt om mig också. Australien är nånting jag saknar och tänker på hela tiden. Jag vill tillbaka dit, jag vill träffa min farmor och farfar innan dom försvinner för gott.. jag vill träffa min farbror som alltid är sjuk, som kanske inte komemr leva länge till, och alla mina kusiner, fan vad jag älskar er, det finns inga bättre än ni! Jag önskar jag kunde åka dit nu i vinter, men nästa gång jag åker dit blir när jag flyttar..
alltså det finns liksom ingen tid längre, för nånting. Jag har knappt tid att tänka på hur jag själv mår nu för tiden. Det finns bara en sak jag kan göra. och det är att ta mig i kragen och tänka possitivt. Alla mår dåligt nån gång, alla har sina perioder. Man kommer inte undan dom.. Efter regnet kommer solen som man säger, eller hur?..


Kommentarer
Postat av: maria

jag älskar dig och kommer alltid finnas här för dig Sarah <3

2009-10-12 @ 07:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0