Världens lyckligaste!

tjo ;D Jag hann inte skriva nånting innan jag åkte hem ifrån. Men iaf. Jag, Jocke och Pontus pkte till täby centrum och kollade på bio, det blev Surrogates, den var faktiskt helt okej, inte min sorts film, men helt okej. Det roligaste med hela filmen var nog att pontus satt med popcorn "lådan" på huvudet och satt slicka sig på läpparna hela filmen, och tro mig han var faktiskt fullt seriös xD
Jag är så jeeevla glad! min mamma bokade de ända 2 platserna som fanns kvar i typ hela sverige till twilight kvällen, ni vet där man ser båda twilight filmerna samma kväll! ÅH IM SO HAPPY!
Jag ska gå och lägga mig tidigt idag faktiskt, för jag ska upp och gymma klockan 11 och klockan 2 ska jag och Jessica dra till stan och leta jacka. Så det är naajz!
Sov så sött allihopa, för det kommer jag göra!
PÖÖÖÖÖSSS

Trailern.. GAH! jag är kär i han "indian" killen som blir varg [DREGGEL]


Kommentarer
Postat av: Anonym

han heter JACOB.

2009-10-29 @ 12:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0