snö redan?

wtf det snöar just nu :S Det är 2 månader kvar till julafton och det snöar nu.. suck -.- Det alltså typ 0 gradigt här. Orkar inte med vintern iår! Det ända jag längtar till är julafton ;D haha.
Idag har jag mysiga kläder på mig, har jeans, en grå tröja och en STOR halsduk flera varv runt halsen och no make up.

Jag kommer få sitta i skolan helt ensam i 1 timme.. Jag får skjuts av mamma till skolan och hon måste ta ett tåg som går nångång mkt tidigare än när jag börjar..
jag skulle kunnata bussen, men jag skulle få åka lika tidigt då, så det är klart man tar skjuts då ;)
Nu ska jag åka till skolan, skriver när jag kommer hem
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0