No time

hejsan människor.. Har inte hunnit skriva nånting, är så grovt stressad! Jag bröt ihop idag och bara la mig ner på marken och grät. Vet inte varför det bara kom, de va en person som sa ett ord, då bröt jag ihop. Jag orkar inte me det här mer. Jag och alla andra 9or i enhagen vet hur jävla tufft vi har det. Och det roliga är att alla lärare tror att vi har precis lika mkt prov och skit som alla andra skolor. BULL SHIT! visst vi kanske inte har lika mkt som gymnasiet, men för 9an är det ritkigt mkt. och jag klarar inte av mer!
Idag blev det bara för mycket, vi gick runt i stan från halv 9 till kl 3 och då menar jag verkligen HELA STAN. Efter det hade jag tennis, sen biologi prov att plugga till som jag har imorgon.. Som jag inte kan ett piss på för den delen. Jag ska vara hemma från skolan imorgon, SKÖNT!
men här kommer iaf lite bilder från dagen
xoxo Sarah Davis



HAHA jag och Bianca roade oss på butrix!
 

Bianca; Där är du Sarah ;D
Sarah; Ah, med ditt huvud i handen ;)



GODIS GOLV! My dream!
Im walking on candy!

 

Vad tänkte dom egentligen med?


HAHA JAG DOG NÄR JAG SÅG DEN HÄR! Den som gjorde den här måste haft humor på hög nivå!


Sveriges coolaste bibliotek!
 

Bianca älskling och moi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0