Nickodemus

Ni kanske tycker de här är töntigt men det skiter jag i.
Jag har haft Nickis sen jag var 5 år. Jag har nästan bara minnen från när jag var barn med honom..
Nu har han blivit sjuk och vi kanske måste avliva honom.. jag vill verkligen inte att du ska försvinna, du är som min bästavän.
När jag är ledsen ligger du alltid i min säng med huvudet på min mage och flyttar inte på dig förän jag gör det. Varje gång jag är sjuk så ligger du bredvid min säng.
Varje gång jag kommer hem kommer du alltid till mig och viftar på svansen.. visst alla hundar gör väll det men det är nått speciellt med Nickis.
Förut va du alltid den glada spralliga hunden. Nu är du seg och orkar inte alls mycket, man ser att du vill men du kan inte.
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh nej :((<3

hoppas dt löser sig gumman!<3

2009-10-21 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0