Lördag.. Blame it on me

sorry för riktigt usel uppdatering. Men kom hem typ klockan 4 igår sen vaknade jag kl 1 och drog vid klockan 2 till Täby centrum med alexandra och hennes mamma. Jag köpte en pälsväst och 2 halsband och alexandras mamma köpte minst 10000 saker, och jag skojjar inte, riktigt shoppaholic mami! i love her.
Ikväll vet jag inte vad som händer, antingen ska jag till sollentuna eller till marcus -.- suck hatar när det är oplanerat, kommer säkert inte göra ett skit idag bara för att jag får panik. haha.
Men nu ska jag gå och duscha och fräsha till mig lite :)
xoxo Sarah Davis

here is the pälsväst


och här är halsbanden



Kommentarer
Postat av: emma

Vart kommer pälsvästen ifrån?

2009-10-18 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0