Juste Live Your Life


Om du en gång skitit i mig är du ute ur mitt liv föralltid. de var Ditt val, inte mitt ;)
Att vara deprimerad är nånting som är så jävla värdelöst. Det finns ingen mening med det. Visst man kan ha sina stunder då man inte mår så bra. Och det har alla rätt att ha. Men jag tänker aldrig gå ner i en deprition igen som jag gjorde i 7an. Visst jag kanske inte mår så bra, men jag ska göra det bästa av situationen, de finns dom som har det värre. Det finns så mycket mer saker som får mig glad än ledsen, så varför tänka på det negativa? Just smile and keep your head up. De är det jag ska göra nu. Jag tänker inte låta en ända kille komma mig så nära så han kan såra mig igen. Fuck that. Jag klarar mig utan. Jag tänker aldrig tro att jag känner personen förens jag verkligen vet vem den är, låter ganska logiskt. men tänk efter så tror man oftast att man känner nån, och sen hugger dom än i ryggen, hur många gånger har inte det hänt? Alla min killkompisar ta inte åt er av det jag tänker säga nu, det här är till alla dom som sårat mig, FUCK OFF KILLAR, JAG HATAR ER!
Så nu fick jag det ur mig. Nu ska jag vara possitiv, :D!
Ibland hatar jag mitt liv, men fyfan vad jag älskar det ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0