Ingen bra dag

idag har vi gått runt hela stan igen -.- våran skola borde döpas om till Enhagen vandrings skolan.. för vi går seriöst hela tiden och det passar ju mig så bra, eftersom att jag älskar att gå [NOT]!
Efter vår lilla vandring följde jag med Frida och tog hål i tungan, det blev snyggt faktiskt. Fast efter det drog jag hem.

Hörrni, jag har verkligen bestämt mig, jag ska gå ner i vikt. Jag ska bli så smal som jag var förut, och det ska funka den här gången!
Jag har också bestämt mig för att bli vegetarian!
wiho! det var mina grejer jag bestämde mig för idag. Nu måste jag bara leva upp till dom också..
Vi får se hur det går
xoxo Sarah Davis

Veronica my darling!


Viktor va gullig och bar min väska! Jag hade iof hans ryggsäck men den vägde ingenting


Marcus och Robin när dom redovisa vid atlas bron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0