idag är det onsdag :D

godmorgon! Jag kom precis hem från gymmet, känner mig riktigt duktig, har vart på gymmet i 2 timmar. Nu behöver jag verkligen en dusch, för snart ska jag och ruffi puff bästavännen dra till stan, som ni i och för sig redan vet, men det skiter jag i ;D för nu sa jag det igen. haha vad fan är det med mig? Jag är riktigt lycklig. Det finns ingen anledning egentligen, jag har bara börjat tänka på saker som jag inte brukar tänka på. Saker som betyder väldigt mkt för mig.

- Mina bästavänner, Anton & Jessica
- Min underbara mamma
- Alla mina älskade vänner!
- Jag är inte kär [och det är riktigt skönt]
- Det är höstlov
- Jag bråkar inte med någon
                                 I TOTALY LÖVE IT!
        Som jag sa förut, ibland älskar jag verkligen mitt liv ;D

Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för jacka, antingen en fjällräven [alltså den som liknar goos], kanske en goos jacka, [lång eller kort]? :S hatar att välja, det är jag verkligen sämst på. Men vi får se vilken jacka jag kommer hem med.
Ska duscha nu, sen ska jag fixa mig och dra till stan ;D
Hare bäst xoxo Sarah Davis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0