hemlis ;D

tjäänaa! kom nyss hem från Jessica. Har faktiskt vart duktig idag, har inte ätit nånting onyttig, scores till Sarah? nej men jag har faktiskt slagit vad med mamma om att jag inte ska äta nånting onyttig på en månad :P vi får väll se hur det går!
okej.. ska berätta hemlisen om vad jag gjorde idag, jag färga håret ;) blondare faktiskt, så ingen fick som dom ville, eller jo kanske 1. Har aldrig vart såhär blond, och jag ville testa nånting nytt liksom.
Jag måste försöka plugga engelska nu.. suck, de är så jävla segt att plugga engelska.. -.- men jag skriver när jag är klar, PÖÖSS

Lite bilder från några dagar sen x)




När jag och Bella satt barnvakt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0