döds trött..

Jag fattar inte hur jag ska orka dansa i 3 timmar, jag är så jävla trött! och sur för den delen också.
Fattar inte hur jag ska hinna plugga idag, har dans i 3 timmar och biologi prov på fre, shit pommfritt, jag kommer aldrig hinna. GAH panik.. igen, som vanligt! Jag är så trött på skolan så det är sjukt, det är så mycket just nu, så TACK gud att det snart är höstlov! WIHO, när jag tänker på det blir jag happy face.
Juste hörni, det gick skit bra på spanska provet, fast det kommer väll bli världens sämsta resultat som vanligt -.- Men jag får väll hoppas på det bästa helt enkelt. So därimot gick SKIT!
Nu ska jag gå och äta lite mat sen sätta mig och plugga sten hårt
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0