Den var TÖÖNG!

"this is it" var så jäävla bra! Hände en liten wierd sak på vägen hem. Det gick förbi 3 killar som jag aldrig sett förut, och då menar jag verkligen aldrig. När vi gick förbi dom stannar dom och säger, ursäkta heter du Sarah. Ja ba.. ehm ja, hur visste ni de? dom ba, Vi va på samma fest förra veckan.. Haha kände mig lite dum mot dom för att jag inte kom ihåg dom, men thats life :P Känner mig lite töntig som skriva hon ba jag ba dom ba, babababb.. min shit the same ;D! Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon. puss på skinkan!
[det går inte att ladda upp bilderna, så ni får klara er utan]!

Haha en bild från igår kväll funkade, så ni får se den ist ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0