Plugg -.-

Tjoo! jag sket i gymmet idag, jag orkade verkligen, spelade bara tennis. Det räkte för idag ;)
Duschade nyss, och snart måste jag sätta mig med so och plugga in det, har nått so förhör imorgon, sen har jag matte prov också så måste plugga det också-.-
Efter skolan idag, så åkte jag och Bianca till Felix [många andras också] skola, och träffade den lilla pepparkakan. Helt seriöst han är så jeevla brun.. orättvist! Jag fick ett halsband av honom, kan visa det sen. Och sen fick jag och Bianca en keps vi ska dela på [så grymt snygg]!
Nu ska jag plugga, woho!
xoxo Sarah Davis

1. Grisar på Kemi bok?
2. Alexandra trodde det var vatten och spruta det i mitt ansikte.. [dock förra året]
3. Bianca och alla hennes tung grejer hon gör
4. VÄRLDENS GODASTE MUFFIN!
5. Har Anton stora fötter eller jag små? :P
6. Hade tråkigt på bussen

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0