Nu är det måndag igen..

hej älskade blögg :D haha!
Förlåt för att jag inte uppaterat ett skit, men jag har helt enkelt inte hunnit, har bara skrivit lite i andra bloggen, så håll koll där också.
Ska dra till skolan snart och det suger ganska så sten hårt -.- Men iaf, Jag blev skit glad igår, tänker inte säga varför. Men blev också skit ledsen för Anton sa att han skulle flytta, men det blev lite bättre sen för sen sa han att de va 1 år kvar, så det finns lite tid kvar iaf.
Ska springa till bilen nu så jag inte kommer försent :)
xoxo Sarah Davis

Jag älskar fortfarande den här låten


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din andra blogg??

2009-11-16 @ 20:02:26
Postat av: Anonym

tråkigt att du aldrig ändrar din design du har liksom haft headern typ femtielva år nu

2009-11-19 @ 19:20:28
Postat av: Anonym

tråkigt att du aldrig ändrar din design du har liksom haft headern typ femtielva år nu

2009-11-19 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0