måndag..

Min favorit låt, here you have it!

nu börjar alltså skolan igen -.- och det suger ganska sten hårt. Visst jag vill tillbaka till alla kompisar men jag längtar fan inte tillbaka till lektionerna, läxorna och alla jävla prov. Vi har liksom ett prov idag, första dagen efter lovet xD haha de kommer ju gå som det går. För det är ju nästan omöjligt.
Jag har knappt sovit nånting heller. Jag somna vid 12 så det va inte så farligt, men sen vaknade jag klockan 1 igen och låg vaken till 4 och sen va det dags att gå upp klockan 6.. så pigg kommer jag inte vara idag i skolan iaf.
Efter skolan ska jag åka till täby centrum och beställa tid för att klippa mig, sen drar jag till gymmet.
Hoppas ni får en bra första skoladag efter lovet x)

Sminket skiter jag i idag, kör på riktigt ful och naturlig helt enkelt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0