If you aint Dirty, you aint here to party!

Ehm, ska man säga god efter middag? ;) haha. Vet inte hur ,en jag mår faktiskt bra just nu, lite wierd för igår hade jag lust att sjunka genom jorden och bara försvinna. Men det är bra att det inte är så iaf :)
Ni fattar inte hur mycket jag älskar min pappa! han är så underbar. Jag tror han märkte att jag mådde dåligt.. för från ingenstans började han snacka med mig om hur dumma i huvet killar är. Och att ha ett förhållande i den här åldern är så jävla dumt, för då blir man fängslad. De är nu man ska vara ute och leva livet fullt ut! och fyfan vad han har rätt. Jag tänker inte låta nån kille hålla tillbaka mig, I like to party!
Ska take a shower nu hare super ;D <3



 

Den här låten är fortfarande så jävla tung!
I love the video


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0