Dags att skriva nånting?

okej, förlåt för att jag verkligen inte skrivit ett skit på vääldigt länge. Men den här veckan har jag haft 2 prov att plugga till, och sen nästa vecka kommer 3 prov till -.- SUG K*K säger jag bara!
Men jag lovar att jag kommer börja skriva mer på jullovet då allt är lite lugnare. Juste, Jag hoppas ni läser dosidjutos.blogg.se, för där skriver jag mest, fast just nu skriver jag inte så mkt där heller, har inte tiden förstår ni :P Fast nu är det så att man måste ha användarnamn och lösenord för att komma in på den.
Så ni får ta reda på de på nått sätt, för att säga de här skulle va lite dumt :P
Ska gå och plugga so och fysik nu, WOHO!
puss på er! <3


JUTTE! jag har en ny mobil så det kommer inte bli så mkt bilder, fören jag får min nya mobil, som blir på julafton! :D


Kommentarer
Postat av: Sally

2009-11-30 @ 11:15:50
URL: http://sallysex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0