Alla ord stämmer.


du sa att du älskade mig,
du sa att du alltid skulle finnas hos mig,
du sa att du gör vad som helst för att inte förlora mig,
men ändå har du gått iväg utan ett hej då,
det som du sa
var inte sant,
det som du ville,
var inte sant
allt du gjorde gjorde mig först ledsen sen glad,
jag vet att du aldrig kommer tillbacka,
men allt jag vill att du ska veta är att jag älskar dig, och jag vet inte hur jag kan göra det, så många gånger som du har svikit mig,
allt du sa var en lögn....

Jag behöver dig..
jag behöver se dina ögon..
jag behöver lukta dina kläder..
jag kan inte leva utan dig......

Jag älskar dig mer än livet.
Att älska dig tar jag förgivet.
Jag saknar dig varje minut.
Jag kommer sakna dig tills livet tar slut.
Att olyckligt älska dig är otroligt hårt.
Att inte sakna dig är otroligt svårt.
Att höra din röst ger mig smärta.
Att höra att inte älskar mig krossar mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0