torsdag

IMORGON ÄR DET FREDAG! yes. vet inte riktigt vad som händer i helgen, men en sak vet jag iaf, jag ska ha riktigt jävla kul.
efter skolan åkte jag och klassen gocart, de va skit kul, jag va bäst! haha, sista gången ja åkte, ledde jag men då kommer bianca och puttar av mig från banan.. jävla bitch (no effence my darling) (a).. efter go carten åkte jag hem till bianca och baka, de blev vaniljmuffins, dom blev så J*VLA GODA! :D yummi, och min söta klass kommer få 2st var imorn. rester tar jag och bianca ;) hah. nu måste jag plugga franska revolutionen och matte. så vi hörs sen, pusspuss :)



alexandra somna i mitt knä på biologin..


dom här figurerna satt vi o kolla på i en timme..


liksom va xD




jag och bianca mot 8 killar, haha ohyeah!




muffinsarna blev ett stort pussel.. haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0