torsdag ALEXANDRAS FÖDELSEDAG WTF!

hejsan era bananer. idag va de alexandras födelsedag! grattis nu är hon 15 wohoo :D haha, idag slutade vi 10 i 5 -.- ni kanske fattar hur sur jag va. men efter skolan åkte jag och jessica till täby centrum, jag köpte byxor och en skjal, kanske ska köpa en jacka och en till skjal imorn, med det får vi se.. idag är det inge plugg! vilket inte är normalt för min skola. nu ska jag ta en dusch, vi hörs lite senare, pusspuss <3

haha bianca kör på att sjung, spela gitarr och spela trummor med foten samtidigt




mitt skåp blir bara fullare och fullar varje dag.. undrar varför


vår "fina" cykel


haha jag vet visst är vi snygga xD


no komentarer xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0