tisdag

hej folket. idag har det inte hänt så värst mycket, var i skolan och hade engelska prov, och jag fick MVG ohyeah go sarah, go sarah :D fick g på gprovet i matte igår också, ganska stolt eftersom det var dagen efter jag kom hem från portugal och jag inte kunde speciellt mkt. men jag klara de. efter skolan åkte jag bianca och alexandra till täby centrum och letade efter kläder till vårshowen, vi hittade ett par jeans, men det fanns inte i våran storlek så vi ska åka till stan imorgon och köpa jeansen och sen nån ball tröja också. efter ett tag träffade jag linnea, mikaela, annie, olivia, josse vi gick och kolla på lite kläder. sen hämta min mamma mig och vi skjutsa hem linnea och sen åkte vi och kolla på en moppe. vi har faktiskt hittat en nu, den är inte så jätte snygg den är helt okej. men den är bra. så den får väll duga. nu måste jag faktiskt försöka plugga so (franska revolutionen) -.- vi har prov imorgon, ja ni det får väll gå som det går och jag gör så gott jag kan. nu ska jag dra och duscha och sen blire det plugg :) pussen <3

idag sket jag i sminket



Kommentarer
Postat av: DONYA

hhah sarah din tönt du kmr förfan från australien så inte konstigt att du fick MVG i engelska -.- <3

2009-05-27 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0