tisdag

jag fick nyss reda på att jag ska vara i portugal i en vecka.. jag åker på söndag om jag inte nämnt det. men nu gjorde jag det :P idag på syslöjden gjorde jag en skit söt klänning´, blev riktigt bra faktiskt, ska visa bild sen, ni kommer älska den.. eller jag hoppas det xD det är så jävla mkt i skolan just nu.. fanny bröt ihop idag, tyckte så synd om henne.. sen satt jag och alla andra o klaga på alla jävla prov och läxor, ja menar dom säger att man bara får ha 2 prov på en vecka men nu har vi 4.. jävla skola, är så trött på den, men jag får hålla ut ett tag till, jag ska ju till portugal en vecka och sen barcelona också, sen är det ju vårshow.. så jag har väll kanske bara 2 veckor kvar av skolan, det klarar jag. Juste, Jason brotta ner mig idag så jag gjorde illa armbågen, jag kan inte röra på den xD nu ska jag berätta en hemlighet.. jag spelar tennis, i know typ ingen vet det men det gör jag. och jag ska till portugal och tävla.. de är därför jag ska dit :P men nu ska jag faktiskt dra o träna, så vi hörs sen, pusspuss<3

det här va liksom ett av de lättaste -.- skit kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0