tillbaka i sverige..

hej igen! har inte kunna skriva nånting för det har inte funnits nån dator och sen har jag haft fult upp hela tiden också. vi spelar 4-5 timmar tennis varje dag, sen spela vi match mot portugal, eller asso vi hade som en tunering, och gissa vilka som vann, jo Sverige såklart ;) vi va tvungna att gå 2,5 km till tennisbanorna varje dag, men jag och emelinda, eller ah typ alla andra också hyrde cyklar ist. jag som trodde att det inte alls skulle va speciellt varmt i portugal, trodde att du kanske skulle va 20 till 25 grader men det va 30-40 grader. nice va? :D så nu är jag pepparkaka.
nu äre bara o ladda till barcelona som jag och alla 8or åker till nästa fredag, då blir det shopping! juste jag köpte lite kläder i portugal också, köpte 5 likadana tröjor i olika färger, och sen två andra, ska visa kort sen. ska jag göra er nyfikna? ;) det finns en hemlighet som hände i portugal, en ganska stor faktiskt, om man säger såhär.. jag kommer sakna de. blev ni nyfikna nu? ;D hah. orkar inte skriva mer, utan har spelat in en massa videos som ni får se sen, men nu kommer bilder. nu ska jag och bästis som ska sova här cykla ner till vallentuna centrum och köpa cola, vi hörs sen pusspuss <3

                           


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelar du tennis? Är du 94a?

2009-05-27 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0