söndag kväll/dag äh skitsamma!

tjenixen, jag åkte ju till linnea som jag sa förut.. vi va bara hemma hos henne och tog de lugnt, fast vi åkte till täby centrum och där träffa vi av en slump jonne och alla. och jag som va utan smink och mjukiskläder, ingenting som ja ville precis, men ja brydde mig inte. sen åkte vi hem till linnea igen, jag gjorde makaroner och hon sallad, hahahahha Linnea sallad ingenting man ser varje dag xD haha, jag drog hem vid typ 10 och på väg till bussen mötte jag ramiro, som gick me mig till bussen sen, väldigt snällt tycker jag. kom väll hem typ 11, och nu sitter jag här och äter mat, fast jag måste verkligen gå och lägga mig nu.. så vi hörs imorn, pussen och kramen <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0