söndag

tjena era sköna jävlar. idag var det först moppe kurs från kl 9 till ett, men jag och 5 andra stanna kvar och övningskörde, felix va så snäll o stanna o vänta på mig där också. vi hade nått för test på moppe provet, och jag fick ig på de -.- inte alls bra, jag måste verkligen plugga på nu. efter moppe kursen åkte jag, mamma och pappa och kolla på en moppe, i fell in love, och nu är den min :D woho, jag har moppe! det är en peuguet vivacity, ganska snygg faktiskt. jag får den inte förens nästa tisdag, men det är värt att vänta. när jag kom hem så la jag mig i solen på en gång, och nu är jag ännu brunare. nicenice, och brunare kommer jag bli eftersom jag och hela min årskurs i enhagen ska till barcelona på fredag! läängtar! nu måste jag faktiskt plugga spanska eftersom jag fick ig på spanska provet -.- och sen måste jag plugga moppe också, så jag kanske skriver senare, puss <3

felixen


bianca och erika


haha felix mobil



Kommentarer
Postat av: FeLiix

PIMP MOBIL !

2009-05-31 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0