onsdag

tjena mors.. niorna i min skola hade spex foto idag, haha vissa körde på smurfar, lite speciellt sådär XD after the school åkte jag till centrum, med fanny och alexandra som sällskap fast sen skildes vi åt och jag träffa olivia och bianca, jag köpte ett par jeans legging (mörkblå) riktigt snygga faktiskt! visar bild sen. ohyes det där va min dag, fast den är inte ens nära på slut än.. har 2 timmars träning och spanska plugg innan jag får lägga mig i sängen o sova -.- fast jag ska faktiskt gå och äta middag nu, klockan är liksom bara 5 xD but i dont care, jag är hungrig, och när jag är hungrig äter jag.. mycket -.- haha, men vi hörs sen pusspuss <3

adde i min skola va riktigt jävla sexig som rock brud


the smurfs


och sen har vi då emil och grisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0