onsdag

tjena mitt bena. idag när jag vakna va de sol, så jag satte på mig vita jeans som ni såg i inlägget innan. men det ska ju såklart börja SPÖREGNA, och då menar jag verkligen spöregna, har inte sett de rega så på skit länge.. så mina solglasögon som jag tog med mig blev inte till nån nytta :( efter skolan åkte jag till centrum och köpte blond spray, de blev inge stan, jag åker dit på fre ist. just nu, hatar jag verkligen en person tänker inte säga vem, men ni kanske fattar om jag säger de va våran 1 månadsdag idag.. så nu fattar ni vem jag hatar. men iaf, jag åkte hem med jessica typ vid 5, och nu är jag hemma, ska duscha snart, sen ska jag ha i blondsprayen :D ni får se resultat sen, haha om det blir oranges eller gult kommer jag ta livet av mig (knackknackknack) bara linnea som fattar de där :P haha. men nu ska jag gå och duscha, vi hörs senare och då får ni se resultatet av mitt hår :D håll tummarna för lyckat!

min bebis


tog ut min piercing en stund idag, haha kändes riktigt konstigt, men också ganska skönt, haha


på ett sätt va de tur att vi hade idrott, för då hade vi skydd mot regnet


regnet gör mig deprimerad.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0