nu ska jag sova

klockan är typ 12 och jag sitter uppe och pluggar moppe kurs skit sak, som jag måste bli klart med för bianca ska ha tillbaka sina böcker imorgon. om ni undrar varför jag har henne så är det för att jag var i portugal första moppe kurs lekionen och då fick jag inga böcker så jag lånade hennes. imorgon är det vårshow, kommer bli kul faktiskt, jag, alexandra och bianca har gjort en egen dans, eller ah alla i 8an har gjort det iof xD så den ska vi visa upp. haha vi kommer va så jävla balla. tänker inte säga vad vi ska ha på oss, utan det får ni se på bilder imorgon. men jag tror faktiskt jag ska sova nu, så jag orkar med allting imorgon.
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0