måndag

tjena mitt bena! :D idag är jag en happy face, fråga mig inte för det vet jag inte. jag färga ju håret idag och det blev inte ritktigt som jag ville, men jag är glad ändå. jag och armina träffades och träna idag, dom spela fotboll bredvid och hade skit hög musik så vi stog och dansa medans vi träna, haha aldrig kommer jag ifrån älskade dansen xD även om vi nu gjorde den lite mer oseriöst xD haha! jag kanske ska raka av mitt hår! :O ja, vilken bra ide, kanske blir bättre så, då kan ju jag köpa massa olika peruker och ha vilken hårfärg jag vill :P haha, smart där Sarah Davis.
sen har jag ju inga läxor till imorgon så det är ett stoooort plus. nej men nu ska jag faktiskt kolla på tv, som jag aldrig gör, och då menar jag verkligen ALDRIG. men nu ska jag göra de, kanske ska äta lite popcorn me en massa smör också, haha tjockisen nr 1 is miss Sarah Davis, ohyeah, byebye smala pinnar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0