fredag

hej folket. jag kom nyss hem från showen. jag har vart i tibble gymnasium hela dagen, från klockan halv 9 till kl 10 -.- ah little bit to länge. men det va skit kul. och jag, bianca och alexandra ägde skiten med våran dans, bara så alla vet liksom ;) när jag kom hem låg det 2 tröjor på min säng som min mamma köpt till mig, det var det där linnet girls just wanna have safe sex och nån fin t-shirt. jag lovar jag ska visa alla kläder snart, jag måste bara orka ta kort på allt (a) jag måste faktiskt gå och lägga mig ganska tidigt idag för jag ska upp tidigt imorn, för moppekursen börjar kl 9, fast jag ska vara där halv 9 för jag ska möta felix en stund tidigare. jag tror faktiskt jag ska gå och sova nu. ska försöka orka gå in på datorn och skriva ett litet inllägg imorgon innan jag åker till morgon kursen<3

skit i mitt ansikte, men det här hade jag på mig, innan alla andra fina kläder xD






haha robin va så fin i min glittriga boa xD
 

såg ut som en levande docka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0