fredag..

tjena mitt bena..efter skolan åkte jag och jessica och mötte linnea så vi kunde byta lite saker sen träffa vi rasmus, efter det så åkte vi till stan, där köpte jag en tröja, så jävla fin och mysig :D i lööve it, juste jag köpte hårfärg också. jessica köpte, löshår, och leta efter en bikini, jeans och en tröja men inget hitta hon så hon ska beställa ist. har ni tänk på en sak? det är så jävla jobbigt att gå i stan när det kryllar av folk där.. det är verklgien inte kul, jag får damp och blir skit sur, menmen, det är väll sånt man får leva med när man bor i huvudstaden stockholm.
det är snart middagsdags, det är pommes frittes (HAHAHAH) och chicken bits, yum! efter det ska jag sminka mig och sätta på mig lite kläder och dra till jessica som har genrep på vallentuna teater, så ska kolla lite, sen kanske vi drar och träffar en person, det är en hemlis vem ;) hah nu blev ni nyfrikna va? ;) damdamdam.. nu ska jag gå och hjälpa mamma, så vi hörs sen :) pusspuss <3

viktor påstår att han skriver rakt i sin matte bok.. -.- jag och veronica dampa sönder på honom för att få honom skriva rakt xD haha


allt det här åt jag.. bianca åt också, fast 4 andra. vi höll på o spy, men gott va de!


so sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0