äntligen går de!

jag har inte kunnat skriva nått på hela dagen för det har inte funkat, alltså när jag klicka på nytt inlägg så stängdes hela internet ner xD haha.. inte kul alls. men nu funkar allting :D woho, happy face för det.
aah hörni, idag åkte jag till bianca och träffa alexandra och bianca för att öva dansen som egentligen skulle vart klar för ett tag sen.. så vi gjorde klart den. efter det har jag inte gjort så mkt, bara vart hemma, och nu snart måste jag plugga, matte, spanska och kanske lite hemkunskap.. måste skriva ett brev också som ska handla om att man ska leva sig in i en människas liv som ska halshuggas under franska revolutionen.. så jag måste nog börja med allt de där nu, om jag ska kunna gå o lägga mig innan 4 xD haha, pusspuss<3



istället för vatten med is, blev det is med vatten
om ni undra ;)



jag hade så tråkigt, så jag tog kort på moln..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0