torsdag kväll

tjena, jag och min bestis åkte till stan och kolla på bio, de blev benjamin butten :D den va skit bra, fast lite sorglig.. den slutade kl 12 och nu är kl halv 2 och vi sitter o äter choklad mouse. på vägen hem hade jag popcorn krig me alla som gick förbi och lekte brudtärna xD hahah. man tror inte att de ska va så mkt folk kl 1 på natten i stan men de är faktiskt de, och där gick ja me en STOR popcorn och åt
xoxo

vi va ensamma på hela tåget dit så vi tönta oss








min grannes bil, lite nice faktiskt, men också läskigt, vadå jobbar han åt playboy? :S
han äter anabola och jobbar för playboy, nice liksom xD



min och jessicas choklad mooouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0