tjenis penis

efter skolan drog jag och jessica till täby centrum och jag köpte lite grejer, tog massa konstiga bilder

            

bild nummer
1: dom där ankorna som ska föreställa visningsdockor på en barnklädes affär skrämmer mig :S
2: så här utala jag de, the Kaffehandel
3: Japp, min bästavän utanför täby centrum, alltid lika snygg
4: de finns nått som heter en parkering
5: en kondom på marken, jag har inge liv
6: min bästavän gör nånting xD
7: haha, 2 killar sprang med gitarr på ryggen tog kort på dom för skojs skull
8: min nya tröja från asos, som ja beställt
9: min nya kjol från Gina Tricot
10: min andra nya kjol från Gina Tricot
11: ny tröja från asos, som ja också beställde
12: köpte 3 t-shirtar från Gina Tricot
13: när jag kom hem, hade pappa fått hem ännu mer lysen.. -.-


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0