tisdag

shoosan :D vanlig skoldag -.- och vi hade syslöjd.. vet ni va ja kom på idag, jag suger verkligen på att sy! och symaskiner HATAR mig verkligen haha xD
imorgon har ja so skrivning så måste plugga till de och så har jag 40 spanska glosor, fyfan va kul..

bianca redovisa idag
hon va så duktig så :P


såhär gåre när Sarah Davis har syslöjd


min pappa är som ett barn i en leksaksäffär när de gäller julbelysning, han är ju australienare så inte så konstigt xD haha. idag när ja kom hem så stog dom här i mitt vardagsrum, pappa fick nyss hem dom från australien -.-
juste ett tips, om ni vill se ett pepparkakshus live nästa jul, kom till mig då får ni se ett PEPPERKAKSHUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0