tisdag

tjenare, skolan va så jävla seg, men deva tisdag så ingen spanska! haha älskar tisdagar bara därför. de var sol idag, blev så j*vla glad, jag blev helt hyper och log hela tiden, haha. efter skolan åkte jag till centrum och sen träffa en person, efter de hämta pappa mig och skjutsa mig till träningen, och nu sitter ja här, ganska glad faktiskt.. fast ganska ledsen också, eller inte ledsen men liksom nere. imorgon blir det ingen skola för mig, för det är mormorsbegravning.. får se hur de går.
här är lite bilder
xoxo

haha bianca goes sexy


jason strippa lite, haha han hade bara kallsonger först


den här tröjan har jag sytt :d fast den är inte klar, ska sy på muddar :P

Kommentarer
Postat av: bianca

TJOCKIS PÅ IN GÅNG ! , BILDEN ÄR INTE OKEJ SARAH ! XD

2009-03-17 @ 21:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0