söndag :(

idag är de söndag och imorgon är de måndag.. deprimerande. maria mig och jonne kl halv 11, inte roligt, fick damp, men ja gick upp och satte på datorn. alla vi stack vid 1, då åkte jag hem till den fula grisen Jessic, också kallad min bästavän. jag och jessica drog till stan och hon köpte 2 kjolar, en tröja och en jeans jacka, jag köpte en halsduk, skit snygg, im in love! nu sitter ja hemme med grisen och äter cheese bolls och dricker coola, måste plugga spanska snart, massa glosooor. bajs på dom. ikväll blire dans i typ 3 timmar, kommer inte orka, jag har sovit på alla bussar och alla tåg xD haha ja är så jävla trött. men nu ska jag följa jessica. skriver sen
pussen <3

Jessica säger EY


ojoj, bjuder på den här


jag och min älskade chai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0