rubrik?

kom nyss hem från dansen.. nu sitter jag med spanskan framför mig, skit kul, har typ 100 glosor till imorgon, och jag kna inte en ända. men iaf, imorgon är det skola för mig, och alla andra i hela sverige. orkar inte, menmen. ska upp kl 6 imorgon :( så nu måste jag faktiskt gå och lägga mig, har gymmat i 1 och halv timme och dansat i 3 timmar så jag är helt slut, jag laddar upp bilderna imorgon :)
pussen

haha min pappa vet inte hur man knyter en slips, så han kolla på you tube xD


mormors kista.. saknar dig


världens godaste. den heter sarah också ;)
morbror kommer me en komentar, heter inte dom här neger bollar.. xD

Kommentarer
Postat av: -

vart gymmar du ? :D

2009-03-19 @ 07:53:48
Postat av: Anonym

hahah skön farsa

2009-03-22 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0