onsdag morgon

kl är 07.21 om jag ska va exakt.. och jag är faktiskt ganska pigg. min skola har 15 års jubileum idag så det ska typ komma en dansgrupp till vår skola och lära alla 8 och 9or tror ja att dansa street, haha nice, och sen vid typ 12 ska vi åka till brindtorp kyrka och va med på typ allsång på skansen med han som "leder" så ska de låta. kommer inte ihåg va han heter, men skit samma :P nu ska jag åka till skolan, har inge smink på mig, och mjukis kläder, känner mig väldigt fräsch xD haha, nej men nu måste jag skynda mig, vi hörs när jag kommer hem
puss på benet

min blå ap tröja, och gråa mjukisar, inget spec men riktigt jävla skönt!


min älskade ubbe, kom och gav mig en morgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0