morgon

jag vakna för kanske 1 timme som och nu är klockan kvar i 1, shit jag måste göra alla mina läxor nu, så jag hinner göra mig i ordning!
klumpiga Sarah, nått som alla kallar mig, jag tror ja börjar fatta vrf. jag som kände att ja hade en riktigt bra morgon.. de visade sig att de inte va de. jag hade gjort i ordning ett stort glas oboy, jag sätter mig vid datorn och vips så slår jag omkull glaset, så j*vla själklart, så allt låg på golvet och på hela mina gardiner.. så jag torka upp allting, och gick sen och gjorde ny oboy och mackor, så sätter jag mig vid datorn igen och ser att osten på ena mackan har ramlat av så ja lägger den på mackan igen, och sen håller jag i mackan, och ska äta sen och ser att osten ja la på macken är borta. jag kollar i oboyen och gissa vad som ligger där. jo OSTEN.. -.- ingen bra morgon för mig, hoppas dagen blir bättre. nej men nu ska jag läsa fysik, spanska och engelska :(
ha de bra sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0