Miss Piggy

TJEEENNAAARE!
Miss piggy skriver ndrå, eftersom mr piggy, sarah, ligger i sängen och värmer sig.
Ikväll har vi först ätit pizza på en resturang i vallentuna med Erika. Sen drog vi hem till Erika, och då kom några människor och så kollade vi skräckfilm. DEN VA SÅ JÄVLA ÄKLIG JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ:O
Sen efter det drog vi till centrum med några, och sen skulle vi hem till en men det gick inte så vi hängde i centrum, hej alla vi är geeks. Aaa, och sen vet jag inte vad som hända, lite av det och lite av allt och sen så träffa vi en massa till och sen runt halv två drog vi hem. Det var naice, förutom att vi frös sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU SKA JAG SOVA BREDVID SARAH, HAHAHAHAHAHAHAHAHHA DET ÄR DET INTE MÅNGA SOM FÅR, SUUCKKEEEERS !!!

Pussar från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0