måndag

på morgonen hade jag sjukgymnast så jag missa skit mkt av matten, skönt som f*n.. efter skolan åkte jag och jessica till täby centrum för jag skulle köpa ett par jeans leggings, ska köpa 2 par till imorgon också, ska kanske ta hål i öronne imorgon också, kanske vi får se. nu måste jag plugga in min redovisning om Arthur Hazelius. ha de så bra så länge :D
xoxo

de här va mitt liv idag på spanskan.. fråga inte vrf jag skrev mitt efternamn med 2 A, för de vet jag inte


jag vet att min skola är konstig, men de här är väll ändå att överdriva?


vår fina utsikt från skolan (hemsk)


hahah jessica hade en gris godis, trodde jag skulle dö av garv


ojoj, sexiga sarah


jessicas söta hund morris



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0